Als art director & graphic designer ontwerp ik identiteiten en communicatieconcepten voor bestaande en nieuwe merken. Dit omvat het ontwerpen van logo's & huisstijlen, websites, verpakkingen en communicatiemateriaal.

Mijn stijl kenmerkt zich door een heldere vormtaal. Mijn vormgeving is vaak minimalistisch, grafisch, hedendaags & clean.


Wat je wilt uitstralen, wie je bent en wat je verhaal is vormt de basis voor een heldere communicatie. Hoe duidelijker je dit verhaal vertelt, hoe sterker je merkidentiteit en hoe beter je boodschap blijft hangen. Ik help met het vertalen en distilleren van je verhaal & identiteit naar een grafische vormgeving. Zo help ik je mee je merk te versterken.

Ook werk ik samen met andere creatieven bij het ontwikkelen en uitwerken van een totaalconcept. Ik heb in de loop der jaren een netwerk van getalenteerde fotografen, copywriters, web developers, motion graphic designers & interieurontwerpers om me heen verzameld die ik kan inschakelen om tot een optimaal resultaat te komen.

Opdrachtgevers: 
Pathé Thuis, Nike, International Orange, Greetings From NL, Park Hotel Amsterdam, Matters Most, BorgDesign, Het PR Bureau, Brompton Road, Visual Heroes

Als art director & graphic

designer ontwerp ik identiteiten
en communicatieconcepten voor
bestaande en nieuwe merken.
Dit omvat het ontwerpen van logo's
& huisstijlen, websites, verpakkingen
en communicatiemateriaal.

Mijn stijl kenmerkt
zich door een heldere vormtaal.
Mijn vormgeving is vaak minimalistisch, grafisch, hedendaags & clean.


Wat je wilt uitstralen, wie je bent en wat je verhaal is vormt de basis voor een heldere communicatie. Hoe duidelijker je dit verhaal vertelt, hoe sterker je merkidentiteit en hoe beter je boodschap blijft hangen. Ik help met het vertalen en distilleren van je verhaal & identiteit naar een grafische vormgeving. Zo help ik je mee je merk te versterken.

Ook werk ik samen met andere creatieven bij het ontwikkelen en uitwerken van een totaalconcept. Ik heb in de loop der jaren een netwerk van getalenteerde fotografen, copywriters, web developers, motion graphic designers & interieurontwerpers om me heen verzameld die ik kan inschakelen om tot een optimaal resultaat
te komen.

Opdrachtgevers:
Pathé Thuis, Nike, International Orange, Greetings From NL, Park Hotel Amsterdam, Matters Most, BorgDesign, Het PR Bureau, Brompton Road, Visual Heroes

Als art director &
graphic designer
ontwerp ik identiteiten
en communicatie-
concepten voor bestaande
en nieuwe merken.
Dit omvat het ontwerpen
van logo's & huisstijlen, websites, verpakkingen en
communicatiemateriaal.


Mijn stijl kenmerkt zich
door een heldere vormtaal.
Mijn vormgeving is vaak minimalistisch, grafisch, hedendaags & clean.


Wat je wilt uitstralen, wie
je bent en wat je verhaal is vormt de basis voor een heldere communicatie.
Hoe duidelijker je dit verhaal vertelt, hoe sterker je merkidentiteit en hoe beter je boodschap blijft hangen.
Ik help met het vertalen en distilleren van je verhaal & identiteit naar een grafische vormgeving. Zo help ik je mee je merk te versterken.

Ook werk ik samen met andere creatieven bij het ontwikkelen en uitwerken van een totaalconcept.
Ik heb in de loop der jaren een netwerk van getalenteerde fotografen, copywriters, web developers, motion graphic designers & interieurontwerpers om me heen verzameld die ik kan inschakelen om tot een optimaal resultaat te komen.

Opdrachtgevers: Pathé Thuis, Nike, International Orange, Greetings From NL, Park Hotel Amsterdam, Matters Most, BorgDesign, Het PR Bureau, Brompton Road, Visual Heroes